خدمات تولید محتوا را چگونه به دست آوریم؟
نوشته شده توسط : ali faridi

به طور کلی محتوا اساس اکثر سیستم های تبلیغاتی پیشرفته امروزی است. فرقی نمی‌کند که از طریق تبلیغات پولی، ارتباط با مهمانان سایت یا تمرکز بر روی ترافیک خزنده وب، به گروه علاقه‌مند برسید، واقعاً محتوا نیاز دارید. پس شما باید از خدمات تولید محتوا شرکت‌های خوب استفاده کنید.

نیاز به موضوع دارید؟ دریافت آن انبوهی از انواع مختلف محتوا، ورودی های وبلاگ، تصاویر و سایر محتوای این چنینی، پست های سرگرمی مجازی و غیره ، زمان و تلاش می خواهد.

ما بررسی خواهیم کرد که تولید محتوا چیست، روشی که این چرخه باید کار کند، و ساختار کمی برای توصیف آن برای شرکت شما.

تولید محتوا چیست؟

ما هنگام ارائه این راهنما از دو اصطلاح استفاده کردیم: ایجاد محتوا و فرآیند ایجاد ماده. اگرچه هر دو ظاهراً،عملاً غیرقابل تشخیص هستند، اما به دو چیز متمایز اشاره می کنند.

بنابراین، ما باید با توصیف اینکه هر یک از آنها چیست شروع کنیم.

اصطلاح، ایجاد محتوا:

 به مجموعه‌ای از تمرین‌ها اشاره می‌کند که برای ایجاد داده‌ها برای دستیابی، ارتباط و ترسیم در یک گروه علاقه‌مند ایده‌آل تعیین شده است.

توجه داشته باشید که گفتیم، دستیابی، معاشرت و ارتباط برقرار کنید، نه برای ساختن گروهی از افراد. اینجاست که خلقت از یک سیستم ترویج کننده مواد، که حول محور ایجاد انبوهی از مردم است، متفاوت است.

زمانی که در خلق رضایت‌بخش شرکت می‌کنید، می‌خواهید با افراد صریح، که توسط شخصیت‌های جمعی شما مشخص می‌شود، ارتباط برقرار کنید.

بنابراین، ایجاد یک ماده معمولی حول محور ایجاد سه نوع محتوا است:

• آموزنده

 این منابع به جمعیت کمک می کند تا مسائل یا مشکلات صریح را حل کنند. با توجه به تأکید بر تفکر انتقادی، این قسمت‌های محتوا عموماً افراد جمعیتی را در مرحله بالاترین نقطه سیستم خرید هدف قرار می‌دهند.

•نزدیک خانه

هدف این محتوا استانداردهای نمایش نزدیک به خانه است تا به یک تمایل خاص مانند سعادت، تلخی، خشم، ناامیدی و غیره ضربه بزند یا برانگیزد.

•کسب و کار

 محتوای کسب‌وکار افراد پایین‌تر جمعیت را هدف قرار می‌دهد، آن‌ها را در بحث خرید جذب می‌کند و آنها را به محل پرداخت می‌برد.

ایجاد محتوا و ابزارهای مورد نیاز

قبل از اینکه در مورد تعامل ایجاد ماده و مراحلی که واقعاً می‌خواهید برای ساختن آن انجام دهید صحبت کنیم، باید به‌طور لحظه‌ای دستگاه‌های خاصی را که به آن نیاز دارید بررسی کنیم.

1. منابع کامپیوتری

حقیقت: اکثر انواع رضایت‌بخش  ورودی‌های وبلاگ، دوره‌های آنلاین، تصاویر بصری آیتم‌ها و غیره به مقدار قابل توجهی از سوابق رسانه‌ای نیاز دارند.

مشروط به نوع شادی، اینها می توانند از آرشیوهای مختصر، قوانین سبک، منابع بصری، منابع برند، سوابق متنی، تصاویر به موارد ضبط شده تبدیل شوند و این تازه آغاز است.

بدون روشی برای کنار گذاشتن، هماهنگ کردن و دسترسی به آن منابع، چرخه تولید مواد شما بدون شک در نهایت بمباران خواهد شد. یا از سوی دیگر آفرینش زمان زیادی را می گیرد.

یک منبع کامپیوتری که برنامه نویسی برد مانند CELUM به شما امکان می دهد تمام منابعی را که می خواهید برای ایجاد یک ماده باورنکردنی ذخیره کنید. با CELUM، می‌توانید همه رکوردها را مرتب کنید، و تنظیمات را با ابرداده‌ها اضافه کنید، برچسب‌ها را حذف کنید.

توانایی‌های پیگیری قوی CELUM به شما این امکان را می‌دهد که ساختارهای هاب سازگار را بسازید و منابع را در مجموعه‌ای مرتب کنید تا فوراً در دسترس باشند.

همچنین می توانید اسناد را با توجه به سازمان ها و موارد استفاده مختلف و سپس برخی از آنها سفارش دهید.





:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: برچسب‌ها: خدمات تولید محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: